no other love

έφτασα εκεί που με περίμεναν
είχα δυσκολευτεί πάρα πολύ να βρώ τί θα φορέσω
άλλωστε δεν βγαίνεις κάθε μέρα στη σκηνή

είχα αλλάξει ρούχα και είχα γεμίσει αμφιβολίες
και είχα αυτό το καλσόν
που απο μαύρο με λεπτά σχέδια
είχε γίνει μωβ φλάφι με πέρλες ασημιές
ίου λέω τί είναι αυτό
και λέει ήταν απλά η άλλη του πλευρά

μαύρο σεξυ 8 ντενιέ απ' τη μια
απαλό λούτρινο απ' την άλλη
"μην το δουν αυτό" σκέφτηκα
έβαλα τα μαύρα μου τα σιθρού
-ναι ναι αυτά που 'χα βάλει σε εκείνο το πάρτυ
τα fabulous-
και πήγα

και με περίμεναν 
αυτός με αγκάλιασε με φίλησε
ένιωσα τόσο ασφαλής
και κοιτάω καιτί να δω
δεν είχα βάλει φούστα

μόνο το καλσόν

σοκ

μα πως γίνεται να ήρθα χωρίς φούστα να σκέφτομαι
γύρω καμία ταραχή όλα νορμάλ

και ξαφνικά
θα βγώ στη σκηνή να κάνω τι;

είχα ξεχάσει πως δεν ήξερα γιατί ανεβαίνω στη σκηνή
να πώ αυτό το τραγούδι 
'no other love have i...'
αχ ναι
ωχ οχι
δεν ξερω καν τα λόγια
θα βγω στη σκηνή να π'ω τί
χωρίς φούστα
;

πώς γίνεται εγώ να μην έχω νοιαστεί
για το πώς θα ανέβω στη σκηνή
κι όμως
είχα ξεχάσει εμένα τα περφορμανς μου
τη φούστα μου
πρόσεχα μόνο το καλσον 
το έξω σέξυ μέσα τρυφερό ή ανάποδα
κι αυτόν εκεί

no other love have I,
only my love for you!
only the dreams we knew
no other love
watching the night go by
wishing that you could be
watching the night with me
into the night i cry

είναι μάλλον που ακόμα
όντως  δεν έχω βρει τα λόγια
τί να πω


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

GROTA