τελικά θα βρεθούμε;

βρισκόμουν στο μπλέ μπάνιο
εκεί που κάποτε έπινα νερό μέσα απ' το πλαστικό κοχύλι που βάζουμε το σαπούνι
εκεί που κρυβόμουν πάντα
γιατί πάντα είχα ανάγκη να κρυφτώ
και έπρεπε τώρα να διαλέξω
ποιά πούτσα θα έχω

και είχα αυτήν την τεράστια
την μαρμάρινη επιβλητική και επιθετική
ελαφρώς τριγωνική
πολύ ξένη στην αισθητική μου
αλλά αυτή είχα

και την έβγαλα
και δεν μπορείς να φανταστείς πως ανακουφίστηκα
και είχε πλέον χώρο στο μουνί μου
και ήμουν ανάλαφρη.

/

διαρκώς δίνω χώρο
χωρίς να προσέχω
πως μπήκε αυτή τόσο μέσα στη ζωή μου;
γιατί της το επιτρέπεις;
γιατί δεν παίρνεις θέση;
γιατί δεν την ακυρώνεις;
τώρα κοιμάται στον καναπέ του πατρικού μου
και 'συ, είσαι εδώ μαζί της
φεύγετε
και ο πατέρς μου
θέλει να μου μιλήσει
δεν με μαλώνει μα τον στεναχωρώ
γιατί το επιτρέπω όλο αυτό;
νόμιζε πως είχα εμπιστευτεί και με εμπιστευόταν γι' αυτά που έκανα
και έβλεπε μπροστά του 
μόνο την ανοχή μου

/
κάνεις μάθημα στον αδερφό μου
δένω τα κορδόνια μου, μόλις ετοιμαστώ θα βγω απ' το δωμάτιο
και θα σου ζητήσω να βρεθούμε
δένω τα κορδόνια μου
κάθε που δένω το ένα παπούτσι,
το άλλο σαν να μη το φόρεσα ποτέ
ξανά και ξανά
μένω σκυμμένη και δένω τα κορδόνια
είσαι εκεί δεν σου μιλάω θασου μιλήσω μόλις ετοιμαστώ
μόνο να δέσω τα κορδόνια μου μένει τίποτα άλλο
δέσε δεξί
δέσε αριστερό
δέσε δεξί
δέσε αριστερό

το πλάνο αλλάζει σηκώνεσαι πας να φύγεις
σε προλαβαίνω
σε αγκαλιάζω
και το δέρμα σου μαλακώνει γερνάει
όσο ανησυχώ για σένα
γίνεσαι γερασμένος και μαλθακός 
αποκρουστικός
και τότε
εμφανίζεται
μια κοπέλα που μου μοιάζει
με αυτό το βλέμμα που είναι έτοιμο
παίρνει το παπούτσι που ακόμα δεν έχω καταφέρει να φορέσω
στο πετάει
και παίζετε
σας βλέπω να παίζετε
χωρίς να έχετε δέσει τα κορδόνια
χωρίς να είχε καμία σημασία η ετοιμασία
και τη ζηλεύω
και είμαι απλά εγώ
χωρίς ετοιμασία
ή σωστότερα
ως έτοιμη απο καιρό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

GROTA